KTH / CSC / Aktuellt / Evenemang / Studentmottagning

CSC - Studentmottagning 24 augusti

samling på borggården

Välkomna till uppskattad tradition inom skolan!

Den 24 augusti kommer CSC för tredje gången hälsa nyanlända studenter välkomna till CSC.
De tidigare mottagningarna har rönt stor uppskattning från både studenter och lärare.
Vi gör därför om det i samma form i år, fredagen den 24 augusti:

Samling på Borggården där Dekan tar emot

9.00-10.30
Välkomnande och presentationer i E1
- Programansvariga och tidigare studenter berättar om sitt program och framtida arbetsutsikter

10.30-12.00
Skolans lärare och forskare bjuder in studenter till sin vardagsmiljö och berättar om forskning eller andra intressanta företeelser. Avsikten är att varje student ska stifta bekantskap med några lärare eller forskare och känna sig välkomna att ta kontakt med skolans lärare och forskare även utanför den ordinarie kursverksamheten.

Erik Edstam på SVL-CSC kommer att gruppindela både studenter och lärare. Erik Edstam; svl-csc@kth.se

Se bilder från tidigare mottagningar http://www.csc.kth.se/aktuellt/notiser/studentmottagning/