Anmälan stängd

Här kommer mer info om ämneskonferensen i numeriska analys och datavetenskap på KTH i Stockholm 12-14 juni.

Kulturpromenad på KTH
Kulturpromenaden på KTH, mer bilder i bildgalleriet

Vi vill gärna veta namn på alla som kommer och vilket ämne de representerar. Vi behöver ha anmälan för att kunna boka restauranger mm. Ange vilka aktiviteter ni avser att delta i, speciellt måltiderna. Vi reserverar oss för ev platsbrist vid måltiderna vid sen anmälan.

Om ni vill ha specialdiet, (tex allergier eller vegetariskt), vänligen meddela detta med anmälan.

Vi tänkte också att alla deltagande intitutioner presenterar sig själva på upp till två sidor.
Lyft gärna fram någon/några aktiviteter som är av speciellt intressse. Dessa presentationer tänkte vi lägga upp på ämneskonferensens websida.

Konferensavgiften är 1200 kr för att täcka måltider mm.

Vi har reserverat hotellrum på Hotel Best Western Mornington i ett tidigare skede, vi kan inte utlova att det finns rum vid sen beställning. Vi räknar med att respektive institution bokar resa och bekostar boendet. Se mer om boende på http://www.csc.kth.se/aktuellt/evenemang/amneskonferens06/praktiskt/.

Vänligen skicka din anmälan till Ninni Carlsund, ninni@csc.kth.se och Karin Hultquist, karinhu@csc.kth.se